středa 18. února 2015

Hukačky

Jako zdroj příjmu potravy pro obě děti jsem díky bohu dobře geneticky vybavena. Prvnímu jsem zajistila výživu do 9  měsíce věku a druhého vydatně živím již 10 měsíc. Tento dar je ovšem nenávratně vykoupen změnou tvaru obou cisteren :-)

   Né, že bych před dětmi oplývala nějakým pevným poprsím,ale tvar to mělo. Po prvním dítěti jakž takž také, trochu menší,ale dalo se to ustát (manžel nic neříkal) a navíc,jsem to tolik neřešila,protože jsem věděla,že chci určitě ještě dítě druhé. Tvar se opět vylepšil v době těhotenství a po něm.

   Ovšem pohled,který se mi naskytl ke konci kojení druhého syna byl opravdu hodně špatný vtip. Nějak jsem tomu ovšem nedávala velký důraz. Ale potom,co mi můj 3 letý syn, ve vaně řekl: "Maminko a proč máš ty vemena?" jsem začala hledat možnosti jak tento optický klam- kdy se moje mladistvá prsa proměnily ve vemena- zlepšit. Pídila jsem se u ostatních maminek a ty mi potvrdily, že jsou na tom "naštěstí" stejně. Říká se tomu prý hukačky-když se prsa vyndají z podprsenky, udělají hůůůůů.

Takže dámy, pokud byste hledaly nějaké řešení, jak se naložit se svou pozůstalostí, nabízejí se 3 možnosti (dá se to i na splátky-ta třetí je zadarmo):

Možnost č.1:  plastika prsů (s prsními implantáty)
Možnost č. 2: modelace prsů
Možnost č.3:  hukačky


Žádné komentáře:

Okomentovat